if you fall asleep down by the water baby i’ll carry you all the way home..

idag bestämde jag mig för att gå upp när fredrik gick upp för att inte missa det där rackarns tåget som jag har en tendens till att göra ibland. resultatet kommer dock sluta med att jag kommer vara sjukt trött i skolan. men ah, då är jag i alla fall närvarande. så nu på morgonen har jag väldigt mycket tid på mig, med tanke på att jag har redan legat en timme i sängen och dragit mig, och nu är det ungefär 3 timmar kvar tills jag börjar. på den tiden ska jag duscha, betala räkningar, plugga och äta frukost. mjeeh!


just idag kan jag känna att bon iver och antony and the johnsons är skiten, så det ska jag lyssna på i fleeeeera timmar.

Kommentarer
Postat av: maliim

det är lite livsfarligt att gå upp tiden fredrik går upp i.

2011-02-08 @ 13:24:51
URL: http://maliim.blogg.se/
Postat av: Martina

Hörredu... går inge vidare med updateringen? Kämpa Sara!

2011-03-14 @ 16:59:25
URL: http://martinalofstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0