MY DADDY WAS A BANKROBBER, BUT HE NEVER HURT NOBODY. HE JUST LOVED TO LIVE THAT WAY AND HE LOVED TO STEAL YOUR MONEY!

Nu har jag precis duschat, man skulle väl kunna säga att jag har ägnat morgonen åt att bråka med min kära storebror johan och kollat på gossip girl. nu ska jag ner på tierp en sväng, sola och handla öl :) när jag kommer hem ska jag fortsätta med mitt gossip girl maraton, scrubs har jag lagt på sidan en liten stund, även om det är skit kul så tröttnar man på att kolla 7 säsonger i streck. 

igår jobbade jag, det gick bra men jag var lite trött.. jobbade i och för sig bara 8-13 men i alla fall! 

JA förresten, någon som känner christian som jobbar på JC i valbo.. om så är fallet, hälsa honom att jag vill gå på dejt med han!

Kommentarer
Postat av: Åsa

öl?

jag tror minsann det är nån som inte håller vad hon har lovat!

2010-05-04 @ 19:11:12
URL: http://asaelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0