fina, fina liv.



åh, mitt liv har varit så fint på senaste tiden. (förutom en liten detalj som alla mina vänner är högt upplysta om, skjut mig lite) har haft roligt hela tiden, lite för mycket drinkar kanske men det är ju sånt som lätt händer. från och med nu ska jag vara som en alkoholfri öl, god men inte stark.. eller något liknande. kanske ska ut på goya imorgon får se vad pelin säger om den saken ikväll. nykter då såklart. har hört att man får finnar och blir fet av alkohol.. varför sa ingen detta till mig tidigare!!!?? 

idag har jag lite ärenden som måste uträttas, pelin sov här och skulle upp och jobba, därav den tidiga timmen. (har varit uppe sen 7, DERU) igår kom pelin till mig, vi åkte och handla mat, grillad kyckling med potatissallad och vitlöksbröd m-m-m. sen kollade vi på dear john, jag grät lite, eftersom att jag sett den förut, pelin kunde inte sluta gråta, jag kunde inte sluta skratta när hon grät för det var ju inte tyst kan jag garantera! sen såg vi green street hooligans 2 och pelin sa (finally) "åh min karl" - och det var inte om pete såklart, eftersom att han inte är med i den filmen. det gjorde mig lycklig. efter det låg vi och prata om huliganer till klockan blev efter 2. 

nu ska jag fortsätta med lady gaga och fix. peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0