your hand in mine

ligger och lyssnar på explosions in the sky, lite lagom depp musik sådär, men ack så fint. är fortfarande magsjuk och nu har jag halsfluss med.. OTIPPAT att jag är jävlajätteskitmycketmegalasersjuk! 

haha just, igår när jag gustav och mamma satt och åt, så började vi prata om strumpor, att mamma lämnar dom i soffan och att jag tycker att det är så äckligt, för helt plötsligt så har jag en strumpa i ansiktet. INTE så soft. 
då fick gustav för sig att nu när jag är sjuk och inte kan göra så mycket så skulle dom fylla hela min säng med strumpor, vilket jag tyckte var en jävligt äckligt grej att komma på. då sade jag att vi skulle fylla mammas säng med råttor för det tycker hon är jätte hemskt och äckligt. pia (mammas kompis) skulle få en säng med naglar. sen tänkte gustav efter lite och sade men vadå, då är ju inte strumpor äckligt alls, du får fötter ist..

så sitter jag och mamma och tänker vad gustav är rädd för och tycker är äckligt; så säger hon, ja gustav, i din säng behöver vi ju bara lägga en tjej så blir du livrädd. 

baaah, kanske inte lät så kul nu, men det var kul då. 

idag ska jag mest fokusera på att bli frisk, och jag längtar tills nästa vecka!! jag har i alla fall något att se fram emot! det ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0