some days are better than others..

idag när jag vaknade hade jag ont i halsen som tusan, och min magsjuka har ej gått över ännu, det känns ju lite sådär. jag hade ju faktiskt saker jag skulle göra idag. jag satt och pratade med gustav och karl ett tag sen gick jag upp för att se garden state, och gud så ledsen jag blev. har nog inte grinat så mycket till en film sen jag såg pearl harbor, iofs kan ju det bero på att jag är sjuk och när jag är sjuk så blir jag helt psykiskt instabil, haha! men ja, allt är ju faktiskt skit kasst just nu. 

jag skulle vilja åka någonstans, - typ nu!

"So long everything!" he shouted, then he ran next door to Margot's house. 
"I'm moving," he said. 
"Where?" asked Margot. 
"Two weeks away," said Mitchell. 
"Where is that?" asked Margot. 
"It's everywhere I will be after I walk for two weeks," said Mitchell, "I have lived in the same place for a long time, it is time for me to go some place else." 
"No." said Margot, "You have only lived next door for fifteen years." 
"Sixteen," said Mitchell. 
"Fifteen...sixteen, what's the difference?" said Margot, "I want you to stay next door forever." 
"I can't," said Mitchell, " I do not want to go wake up in the same old bed and eat breakfast in the same old kitchen. Every room in my house is the same old room, because I have lived there too long. “

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0