none of this is going anywhere – pretty soon we'll all be old, and no one left alive will really care about our glory days, when we sold our souls.

sofia, louise och jag på louise dag :)

sitter och lyssnar på frank turner och tänker lite. jag skulle typ vilja veta nu på en gång med detsamma om jag kommer in på utbildningen eller inte. för om jag inte gör det så tänker jag faktiskt absolut inte vara kvar i tierp, kanske inte ens i sverige. london och oslo lockar. london skulle jag ju lätt kunna åka till själv, olso däremot måste jag ha med mig någon. men ja, såklart att jag går utbildningen om jag nu kommer in på den. ehm, sen stör det mig också otroligt mycket att den här rackarns chefen jag har håller på och förvirrar mig hela tiden, först skulle jag jobba hela sommaren=inga planer för sommaren. sen skulle jag bara jobba första perioder=kan inte göra något i juni och början på juli, check. sen nu ska jag tydligen bara jobba andra perioden och hoppa in lite då och då i första perioden och har inte fått mitt schema ännu=kan inte planera ett dugg i juli och augusti heller.. on top of that så börjar jag förmodligen skolan i augusti och kommer inte kunna jobba då. usch vad det här inte alls är planerat eller bra.. ALLS. men ja, ska ju i alla fall trycka in en tripp till norge där emellan och hälsa på fina milla! :) förmodligen efter att hon fyller år.

frank turner - father's day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0