the girl who likes good bad-boys.

pratade nyss med aless på facebook chatten och jag insåg hur mycket jag saknar honom och ben. två helt galna och snälla människor. ibland kan det ju kännas lite sådär att man måste åka 15900 km för att dricka öl med en vän. jag har i alla fall tur att mica har kommit hem och att i ska dricka vin ikväll. det kommer bli awesome. har inte gjort det sen förra sommaren. USCH vad kul jag hade förra sommaren. det var helt soooft heeela tiden. 


jag och mica snackade om det där, att när sommaren väl har kommit så sitter man alltid bara och snackar om hur rolig förra sommaren var, vad man gjorde och allt sånt. varför inte ta vara på denna sommaren istället? det känns ju mer värt. men samtidigt lite svårt när alla man vill hänga med ej är på samma ställe. 


något som också inte känns helt alright är att jag ska ju börja plugga till hösten så jag kan inte åka utomlands nu för jag jobbar enda fram till jag börjar plugga och man får ej ta ledigt från skolan, så jag lär ju vänta i 2 år innan jag kan åka till typ thailand eller något. yey! kewl. '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0