Lista, Lista, Li-ista!

1. Vad heter du? Sara Linnéa Axelsson
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Elvira Sativa Axelsson.. typ!
3. Vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Jag veet inte ju. Kanske Karl, eller det hade jag hoppats på i alla fall, då skulle jag bli kallad för kalle! Plus att min morfar heter det, han är snäll :) 
4. Vilket stjärntecken är du? Skorpion, hah!
5. Vilken årgång är du? 1988
6. Vart bor du? Nynäshamn
7. Bott utomlands? Ja, London.
8. Flyttat antal gånger? 4 gånger.
9. Vart skulle du vilja bo? Schweiz, Frankrike och England.. typ. 
10. Vilken skolklass? Jag fattar inte.. haha. 
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Frisör, hjärnkirurg oså. 

UTSEENDE

1. Hur lång är du? 173 vaaa. 
2. Hur mycket väger du? 53 kilo, snart 50.. förhoppningsvis!
3. Hårfärg och frisyr? Svart/rött, kort på ena sidan, ibland lugg, resten halvlångt men längre än axlarna!
4. Ögonfärg? Blååa!
5. Mest nöjd med? Typ.. jag vet inte.. öga kanske. 
6. Minst nöjd med? näsa, käkben, kärlekshandtag. sen nöjd!!
7. Skostorlek? 36.
8. Glasögon? neej, bara när jag vill va ball.
9. Har du några piercingar/tatueringar? en kindin, en fotis. 

FAVORITER

1. Filmer? jag vet inte riktigt.. tycker om eternal sunshine of the spotless mind, the wackness, 500 days of summer och sånt.
2. Låtar? just nu är det nog all that i had - the paper and the plane eller transatlanticism - death cab for cutie
3. Årstider? Sommar
4. Mat/dryck? oxfilé med pepparsås och potatisgratäng juu! och öl plus redbull :) 
5. Djur? ehm, hund kanske.. jag vet inte.. tycker inte om djur. haha!
6. Färg? grööön.
7. Parfym? dolce gabbana the one
9. Ämne i skolan? var väl historia. 
10. Sysselsättning? hänga på msn och prata med dennis, haha! typ det ENDA jag gjort i 2 veckor.

DITT RUM

1. Stort, litet eller mitt emellan? stort
2. Vilken färg på tapeterna? vita, typ.. tror jag :S
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? emma satte upp lila gardiner häromdagen?
4. Vad vill du ändra där inne? Mkan ju inte ändra så mycket men om jag skulle göra det så skulle jag ändra ganska mycket tror jag.. om jag hade det själv alltså. 
5. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? nej
b) Video/dvd? nej
c) Dator? nej
d) Stereo? nej
e) Telefon? nej
6. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? husvagnar!!!!
7. Vad gör du oftast i ditt rum? sover
8. Favoritpryl i rummet? SÄNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0