Lista, Lista, Li-ista!

ALLMÄNT...
Namn: sara linnéa axelsson
Piercingar: i kiiinden. ska ta i andra kinden, när jag blir rik, eller får jobb.
Tatueringar: ja på foten och kommer göra massa fler!!
Längd: 173 cm ju, fan.
Skostorlek: 36, haha skrev 26 först. det hade ju varit aslitet. 
Hårfärg: svart och skitlite röd. snart helsvart, det här håller ju inte :) 
Är du kär i någon: nje, det skulle jag nog inte kunna säga att jag är. 
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja, det önskar jag. nynäshamn är inte världens mest händelserika ställe.. L.A eller London hade varit något.
Tänker du på självmord: haha oj, nej det gör jag verkligen inte. 
Tycker andra att du är attraktiv: ja, det gör dom väl.. en gång sa en människa till mig att jag var ful. det var jätte roligt. haha :)
Vilket shampoo använder du: någon jäkla dyrt grejs som emma har fått av lotta.
Vilken parfym använder du: uh, vet inte vad den heter den som jag har nu ju.
Vad är du rädd för: skitmycket, jag är nog världens fegaste tjej. men jag är skiträdd för att göra illa mig i alla fall.
Gillar du att tvätta: nej, inte direkt.. men det är inget jag hatar.
Gillar du Berg-och-Dalbana: hehe, det är allright.


SENASTE...

Film du hyrde: vet inte alls, faktiskt. det var ett tag sen.
Film du köpte: men jag veeet inte, köper aldrig filmer.
Låten du lyssnade på: frightened rabbit - poke
Låten du hade på hjärnan: the libertines - time for heroes.
Låten du laddade ner: har inte laddat ner på skiit länge. så jag vet ej.
Personen du ringde: Krull, men han svarade inte det aset!
TV program du tittade på: PARADISE HOTEL, lovely!
Personen du tänkte på: MEN NU VET JAG INTE bara för att jag fick frågan så jag var tvungen att tänka efter vem jag tänkte på senast.. jobbigt.. men deeenenihes blinkar, så han antagligen.


FAVORIT...

Mat: oxfilé i pepparsås med potatisgratäng. 
Låt: vet inte, hah. death cab for cutie - transatlanticism
Sak att göra: handla klädeeer.. det är en kul grej, ju!
Sport: fotboll, typ.. orientering kan vara kul.. fuck. nu blev jag påminnd om att jag lovade min bror att springa en d21b-bana i sommar.. det kommer ju gå åt helvete.
Dryck: redbull, portello och öl.
Kläder: jeans och skor.
Film: eternal sunshine of the spotless mind.. KANSKE!
Bil: haha, inte vet väl jag sååånt. någon häftig.


ANTAL...

Gånger du varit kär: ja det är väl en gång då.. och en halv kanske.. är osäker som fan på den andra, hur vet man att man är kär då?
Gånger ditt hjärta brustit: 1 gång.
Hjärtan brustit på grund av dej: det är hemligt.. 
Gånger ditt namn varit med i tidningen: en gång, vad jag vet.. då var jag med på bild också ;)
Ärr du har på kroppen: hah, under tuttarna.. sen lite små ärr på knäna sen fotbollen.


SENASTE...

Bok du läste: dumpa honom.
Personen du fick mail av: min käre bror johan, eller det var hans tjej stina som skrev förresten :) 
Personen du fick brev av: typ.. banken?
Personen du fick sms av: dennis.. tror jag.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: HELA? det var väl AS längesen, innan mamma och pappa skilde sig.


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: sökt jobb.. som tuusan och hängt lite med emma och lea. 
Var det kul: söka jobb är inte sådär speciellt roligt.. men emma och lea är bra skit.
Hur tidigt stiger du upp: skit sent. fattar inte att jag inte vaknar när lea skriker.. imorgon ska jag upp 8 dock.
Gillar du att slåss: HAHA, nej vetuva!
Vad ska du göra ikväll: klockan är 4 på morgonen!!

Är du seriös: nope, eller ja, om det behövs. 
Vad är du allergisk mot: jag är inte allergisk mot något, men tjejen jag snodde listan av var allerigsk mot godis.. haha jag skrattade lite för mig själv bara för att när jag läste det. 
Var har du ont: ingenstans nu, men jämt i huvudet annars typ.
Använder du hårspray: ibland.. inte så ofta.
Kan du stå på händer: MOT EN VÄGG, om någon håller i mig. haha! jag är as svag :( 
Favorit serie: lost, heroes, family guy... typ!!


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: SALT, shit. 
Gillar du ketchup: det är ok.. jag känner en person som tycker om ketchup AS mycket, eller gjorde i alla fall förr. hih.
Är du glad nu: ganska glad men trött.
Var du glad igår: irriterad på morgonen men sen var det ok.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: MIN MAMMA <3
Vad dansar du till: men jag dansar inte. haha!
Stockholm är: en stad? 
Göteborg är: mys.
Kan du sjunga: nej, eller haha klart jag kan men det låter förjävligt.
Mer värt än guld: INGET.. eller, min bror och mamma! SEN, INGET.
Spaghetti eller makaroner: BÅDA, som jag inte kommer få äta om jag hakar på emmas diet. skit.
Ett land jag helst vill besöka: HELST, oj.. usa kanske.
Ska bli skoj: ATT FÅ SOMMAR KANSKE!
Ska inte bli skoj: att dö. har fått för mig att jag kommer dö en plågsam död.. typ bli besatt eller något.
Sparar till: utbildning yo!
Väntar på: dennis. haha :D
Pålägg som gäller: kalkoooon, ELLER OST!
Dagens dryck: TE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0