Life ain't always what it seem to be

jag har märkt en sak, mina rubriker hänger aldrig ihop med det jag skriver i inlägget. 

okej, nu har jag drömt två ggr att mican jobbar på något flashigt manikyr/pedikyr ställe och jag går dit och får det gratis av henne, jannica står i kassan och marion jobbar på hudprodukt avdelningen som ligger precis brevid. under dom så finns hm, där jag får ta vad jag vill gratis.. sen vaknar jag, och inser att jag är i min säng och inte alls i kassan på hm och ska visa fram min lilla lapp som ger mig tillåtelse att ta precis vad jag vill. - sometimes life sucks! 

nu ska jag i alla fall gå in i duschen så fort emma är klar, vi ska gå och hämta moa klockan 3, sen ikväll ska lotta bjuda på maat. lovely! 




Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Men jaha! Jag trodde det var något spännande =O! haha

2010-01-22 @ 13:58:38
URL: http://sossia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0