jag tycker listor är ok!

Är du..

Arrogant: nej det skulle jag inte vilja påstå.

Osäker: typ aldrig, men det kan ju såklart hända.

Trött: jag är nog den tröttaste tjejen jag känner.

Intressant: sjuuukt intressant.

Smart: det beror på vad det gäller.

Barnslig: ja, man blir ju som man umgås!

Liten: nej, jag är både lång och gammal.

Lätt: haha, på vilket sätt?

Rolig: mja, det skulle jag nog kunna påstå att jag är.

Pratglad: jaa, jag kan ju aldrig vara tyst, typ. men sosso är värre ;)

Frågvis: haha, ja! en gång sa fredda att jag var som ett barn för att jag var så frågvis.. :(

Organiserad: ja, på vissa saker, men inte jämt.

Hälsosam: HAHA, nej. inte ett dugg. tråkigt nog.

Blyg: nej, jag har nog aldrig varit blyg, eller typ en gång som jag minns, annars aldrig.

Attraktiv: ehm, klart jag är!!

Lätt uttråkad: ja, jag blir sjukt lätt rastlös!

Vegetarian: HAHA, fuck no.. det skulle nog aldrig hända att jag skulle bli det heller.

Besatt: haha, jag kan få mina besattigheter faktiskt... lil wayne var min senaste

Pålitlig: yes.. det är väl typ min enda bra egenskap.. tror jag!

Filosofisk: PÅ NÄTTERNA!!!

 

 

Har du..

För många vänner: nej typ inte, men ibland kan det vara svårt att hinna med alla.

Förföljelsemani: nej, men jag vet när jag är förföljd och när jag inte är det.

Tvångstankar: jag har mina små egenheter om man säger så :)

Färgat håret: JA! senast idag.

Brutit några ben: nej, jag är ju för feeeg. och för oklumpig!

Några piercings: kinden och öroooonen juu!

Egen dator: oj, ja.. annars skulle jag nog inte orka med min vardag!

Gjort bort dig rejält: haha, ehm ja. typ varje gång jag är full, men det är helt ok. jag bjuder på det.

Bra självförtroende: ja, skulle ju suga att ha kasst.

Komplex: ja, men vafan.. man kan ju inte vara perfekt!

Kysst någon: ja :$haha!

Haft sex: men vafan!

Tagit nakenbilder: nej, men nästan! deru ;)

Sagt jag älskar dig till någon idag: nej det har jag inte.

Varit kär: ja, jag har ju det, hah!

Blivit kär i någon på nätet: haha, nej.. typ inte!

Dumpat någon: ja, på skit osnygga sätt.. jag är stolt!

Stulit någonting: hahaha jaaaa!! :D jävla barn.

Gjort något olagligt: men ja!

 

 

Vem..

Saknar du: louise, linnéa, sofia!

Vill du döda: snubben som kasta hunden ner för bron.

Rörde dig sist: lea

Slog du sist: jag tror jag aldrig har slagit någon. jag är ganska snäll av mig på så vis.. tror mer på psykisk smärta!

Kramade du senast: lea

Kysste du senast: jag vet inte faktiskt. pussa leeeeaa!

Skrev du till sist: dennis på msn, johan mail, krull sms.

Vill du vara som: det skulle vara helt ok at vara en utav lil' wayne's hoes! haha.

Sårade dig sist: :S har inte en aning.

Vill du bli galet full med: LOUISE! och EMMA.

Gjorde dig riktigt glad senast: lea!

Fick du sms från senast: krull.

Ringde dig senast: krull.

Ska du gifta dig med: det vet jag inte än!

Får dig att skratta: många olika bra människor.


Kommentarer
Postat av: Frepp .

frågvisasara.

2010-01-20 @ 12:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0