Friday



hjälp mig att förstå hur lucas kan välja peyton framför brooke?!
när jag sitter och kollar på de gamla avsnitten av one tree hill så kan jag inte bli annat än irriterad. 

varför dör aldrig dan? 
varför är brooke så jäävla het? 
varför är lucas världens mes och kan aldrig bestämma sig om någonting? vad det än är kan han inte bestämma sig. 
varför är nathan så fittig? okej att haley lämnade honom men kom igen, hänga med dan? inte ok. 

men ja, det som stör mig mest är ändå peyton, vilken äcklig kataktär hon har i den här serien, pax att jag aldrig skulle hänga med henne. deprimerad, tycker alltid synd om sig själv, gör inget annat än gråter! och det förekommer alltså i alla 6 säsonger. jag kan inte förstå vad man ser hos henne.. en gång hade jag en kompis som tycker hon var den softaste av alla i hela serien..jag hänger inte med henne längre.. 



Kommentarer
Postat av: anne

se till att ha en riktigt bra helg nu :D

2010-01-08 @ 17:47:22
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hihi, ville bara driva lite. Sen kommer jag säkert få äta upp det när jag ser hur jag ser ut på bilderna :D har du kommit iväg än?

2010-01-08 @ 18:56:57
URL: http://dreamin.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEN AZO HAHAHHAHA

bästa blogginlägget du skrivit



"varför är nathan så fittig? okej att haley lämnade honom men kom igen, hänga med dan? inte ok."

2010-01-09 @ 14:18:19
URL: http://kittytoaster.blogg.se/
Postat av: Roger McDonald

Brooke har en sån jävla sexig röst! hade jag varit tjej så hade min pantiesar förvandlats till ett hav varje gång hon öppnade käften.

2010-01-10 @ 19:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0