ensåndärjobbig

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? nej, inte direkt. om jag träffar honom på fest eller liknande så gör jag det såklart. 
2. Har du sett din bästa vän gråta? men, ja!
3. Vad åt du senast? mackor.. nu ska jag äta ägg!
4. Har du fått någon komplimang idag? neeeeej :( synd om mig.
5. Har du varit med i en rättegång? nej det har jag inte, eller jag har kollat på rättegångar! :D
6. Är du polare med grannarna? haha, nej.. men man hejar ;)
7. Vilka länder har du bott i? sverige och england.
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? oj, det var skitlängesen. jag åker inte bil så ofta.
9. Har du haft en stalker? haha neeej.. inte direkt! men inte långt ifrån alltså.. människor!
10. Minns du dina/din musiklärares namn? kerstin hade jag i musik. hah!
11. Hur bra är din syn? den är alldeles fulländad... mööh... skönt!
12. Var är dina syskon just nu? min äldsta bror är i thailand nu.. tror jag, eller typ vietnam. min lite yngre fast ändå äldre bror ligger definitivt och sover efter att ha pratat med samantha hela natten.
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? jag drömde att jag hängde med jackie i paradise hotel... what's up with that?! :S
14. Vem ringde dig senast? sofia andersson juu! 
15. Vilken tid gick du upp imorse? klockan 9 ungefär, lea väcktes.
16. Vad ska du göra i helgen? jag ska på barnkalas, utöver det ska jag nog äta godis och kolla på film. 
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "vad blev de då? :p"
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? hm, promoe!!
19. Vad finns i din bakficka? inte ett dugg.. jag har mjukisar utan bakficka!
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? jag sov, som fan dessutom!
21. Vad är det första du gör på morgonen? kollar var lea är. sen ligger jag och drar mig skiit länge, bara för att jag är så lat. 
22. Vad ska du göra efter det här? äta fruuukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0