bara för att det är drygt ska jag göra massa fler!

Senaste


Låt du hörde:
rent - another day

Film du såg: rocky balboa juu, den var allright

Mat du åt: kycklingnudlar

Kram: jag får skitmycket kramar av lea hela tiden, det är fett!

Puss: lea kör mest "lämna en salivfläck på kinden" det är helt ok.

Känslan: träningsvärken juu, annars glaaad typ!!!

Resa: london

Glädje: dennis gjorde så att jag skrattade idag, det räknas ju såklart!!

Dröm: att allt går som jag vill och att det är sommar året om, och lite höst så man kan ha snygga jackor!

Person du träffade: emma

Personen du pratade i telefon med: fannie min lilla puppa!

Personen du fick sms av: tobbe typ..

Gången du åt 7-eleven korv: det har aldrig hänt och kommer nog aldrig hända, korv är inte såå ok att jag köper det.

Gången du var utomhus: nyss, var och handlade på icapica!

Gången hela din familj åt middag tillsammans: i julas juu.

Saken du köpte: NUDLAR, så jääääävla värt!

 

Allmänt


Ska bli skoj:
att lära mig skata i sommar, (Y) <--- stringtrosa

Ska inte bli skoj att: det snart kommer bli skitmycket slask ist för snö.

Sparar till: utbildning jöö, och körkort typ. skulle vara ganska värt att ha det.

Pålägg som gäller: ost och paprika typ! :D

Önskar att jag var bättre på: spela gitarr, det skulle vara fett. och sjunga eller nått. 

Dagens dryck : äpplejuice

Vad saknar du: pengar, sommar, mina gamla nikeskor!!!

Tre band/artister:
immortal technique, lil wayne, damien rice.. massa mer!!

Vad har du gjort idag: inte ett dugg, handlat, lekt med lea, duschat sjukt länge.

Brukar du svära mycket: ja, och det suger. jag försöker sluta med det, de går väl lite sådär.

Hur tidigt stiger du upp: JÄMT 12, men ibland lite tidigare och ibland lite senare.

På helgerna: hänger med emma och lea, myys. men jag vill ha jobb ju.

Vad ska du göra ikväll: ska kolla på film med emma och sitta vid datorn.

Hur många timmar sover du per natt: 9 typ.

Vem är snyggast i världen: men jag veeeet inte, lil wayne har i alla fall snyggaste kläder.

Vad är det för veckodag: söndag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: fick kontakt med gamla vänner, det var epic.

Favoritplagg i garderoben just nu: mina jeeeeans eller så, jag tänker inte bestämma mig.

Längd: 1.73, skiiiiit lång tjej.

Byxa eller kjol: byxa såklart!!

Senast utlästa bok: twiligt

Min lägenhet kan beskrivas som: stor och bra!

Mig själv med tre ord (just nu): trött, fundersam och glad.

Jag tränar: skit mycket, är kanske världens starkaste tjej!

Jag ville bli när jag var liten: samma som nuuu, frisör. har velat bli hjärnkirurg också men kom på att det ej är min grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0