fts

Klädsel
Vad har du på dig idag:
en rosa t-shirt, ljusa jeans och gråa converse.
Vad använder du just nu för skor: converse
Favoritfärg på kläder: grönt, jag gillar grönt på allt. men jag har inte så mycket grönt, och drar mig ofta till svart, så jag antar eeh, svart? 

Senaste person som
Sov i din säng:
jag
Du pratade med: louise.
Du delade en drink med: delade, oj. måste vara louise och ida. 
Du gick på bio med: mathilda
Du gick på stan med: pelin
Skällde på dig: oj, minns inte. 

Senaste
Låt du hörde:
david gray - this years love
Film du såg: prinsessan och grodan. så hiiimla fin film :) 
Mat du åt: kyckling klubbor och potatissallad. 
Kram: oj, louise antar jag :) 
Puss: någon slags skejtare kanske. 
Fest: i lördags, crazy fresh! (Y) 
Känslan: "gud vad skönt att inte vakna upp bakis imorgon"
Ilska: när en på jobbet slarvade och brydde sig mer om sig själv än boende. 
Resa: räknas gävle eller? 
Glädje: nyss! 
Dröm: jämt, typ nyss också, handlade såklart om både taylor och chace. 
Boken du läste: minns inte vad den heter just nu, men någon knarkar bok.. såklart. 
Personen du träffade: min bror.
Personen du pratade i telefon med: louise.
Personen du fick sms av: inte en aning, har haft mobilen av sen i söndags. 
Gången du åt en 7-eleven korv: äter inte korv. 
Gången du var utomhus: nyss, när jag rökte såndär äcklig ciggarett. 
Gången du sov: i morse.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: oj, när johan var hemma senast. :) 
Saken du köpte:
ben&jerrys

Om dig

Namn: Sara
Ålder: 22
Smeknamn: inget.
Syskon: 2 bröder
Sysselsättning: jobbar, går i kyrkan och hjälper hemlösa!
Bra egenskaper: jag är tydligen ett socialt geni. 
Dåliga egenskaper: kort stubin. men samtidigt är det bra för jag blir glad snabbt igen. envis då. fast det kan ju också vara bra. JA, jag suger på att dricka alkohol. 
Linje/klass: com'on
Hårfärg: svart
Ögonfärg: blå
Skostorlek: converse borde jag ha 35 på känner jag, vanliga skor har jag 36 på och högklackade som sitter åt över vristen har jag 37 på. hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0