What's up with my heart when it skips a beat

igår var jag på åhlens och hängde med åsa och ida till klockan 12, sen gick vi och käkade lunch, jag tog 13 tåget hem. senare kommer louise och milla och vi ska grilla, det går inte så bra för oss till en början för vi hade ungefär noll tändvätska men till slut ringer jag perra oh han säger att vi har en sånhär läskigt varm gaffel grej.. härifrån går det bara bra med grillningen. sen efter det så åkte milla och louise hem, jag ägnade hela kvällen åt scrubs och mitt halsont samt feber. 

i morse när jag vaknade hade jag 39.4 graders feber men gick till jobbet ändå för jag hittade inte nummret så jag kunde ringa och sjukanmäla mig.. efter 1 timme så får jag gå hem. kan först inte sova för jag svettas typ sönder mig... ååh, jag bara älskar att ha feber. men sen nu när jag vaknade klockan 17 så var den borta.. JÄTTE konstigt. 

usch, jag hade väääärldens bästa dröm inatt och när jag vaknade så märkte jag ju och visste att den aldrig någonsin skulle bli sann.. uh!


jag och åsa vad full, jag är sne och vindögd! haha :)

You've got your love online
You think you're doing fine
But you're just plugged into the wall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0