Torsdagen som egentligen borde vara lyckligare än vad den är.

shit vad jag har gått och blivit så jävla depp märker jag nu när jag kollar på min blogg, men så blir det när man inte får som man vill. igår kom jag i alla fall hem från milla, vet inte om det var den bästa planen för här hemma känns det bara som att jag sitter helt tom och stirrar in i en vägg. men jag fick träffa min bror och stina i alla fall, det var jätte roligt verkligen. dom har varit ute och rest i 3 månader till både de ena och de andra landet och gjort massa spännande saker. där bland hoppat fallskärm, jag är så avundsjuk. men huvudsakligen dom hade roligt så blir det nog min tur senare i livet. sen så precis när jag hade kommit hem så kom sosso förbi mig, och sosso jag ber om ursäkt för att jag varken lyssnade eller hängde med i vad du sade, jag försökte men ibland så går det inte helt enkelt. efter att jag och sofia hade åkt och köpt cigg och mat så drog hon hem och jag cyklade till åsa. hon mådde lite bättre, det glädjer mig :) var där bara någon timme eftersom att jag hade mammas cykel. 

när jag kom hem var min säng ockuperad, så jag fick sova på soffan.

idag gick jag upp 07.00, vaknade utav att johan, stina och mamma satt och viskade i köket för att inte väcka mig :) satt och pratade med dom lite grand sen åkte mamma iväg på yoga, då kände jag att jag också måste bli lite nyttig och motionera lite. så 07.50 kliver jag på cykeln och tar en runda ut till tolfta kyrka och tillbaka. när jag kom hem var jag så trött att jag somnade, så vaknade jag inte förens klockan 13. känns som att jag inte borde ha så mycket credd för att jag gick upp sådär tidigt ändå, jag som kände mig så duktig.

en person sade till mig en gång: Sara, du har fortfarande inte insett det härliga med att gå upp tidigt, man får ut mer utav dagen och det underbara livet.

han måste ha skämtat, för det enda man gör är bara sitta vid datorn eftersom att alla andra jobbar eller har annat att göra. pax för att jag ska börja gå upp tidigt ut och cykla/gå och sen gå och lägga mig igen, vakna när alla andra är lediga --> bra plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0