oh, what can i do?! i still need you but... i don't want you now.

HAHA! tänkte inte på att mitt förra inlägg var ganska roligt: "efter det här ska jag fan sluta dricka, btw någon som vill med på eckerö nästa fredag?" POÄNG till mig.

i alla fall höll ju inte det där så länge, på söndagen bröt jag ju det på en gång, sen igår så mådde inte min tjej riktigt som man borde och ska få göra så vi spontant drog in till uppsala, mötte upp ida köpte tre flaskor vin och satt oss vid ån. det var hur mysigt som helst. jordgubbar, sockerkaka och kladdkaka fanns också tillgängligt efter att natha och steffy kom.. snälla tjejer det där :)

just nu så känner jag mig ganska naken.. kanske kan vara för att jag precis har duschat och sitter hemma hos ida alldeles ensam. känns ju lite sådär! åsa och ida åkte och jobbade klockan 7 halv 8 i morse, och sedan dess har jag inte kunnat sova.

i alla fall så har jag tänkt över fredagen, och det blir inte eckerö för mig, ida var ledig så jag tänker dra hit på morgonen och köpa ett par skor och tvinga henne att grilla majskolvar, sen så slutar åsa runt 5 tror jag det var och då ska vi väl fortsätta med trevligheterna.

ändå så känner jag mig på bättringsvägen. såklart att det blir lite tråkiga stunder då och då när man inte känner sig på topp, men jag kämpar vidare :) en sak som sög dock är ju att mamma är på kurs i uppsala idag och ska inte hem. så jag får vara ensam idag, ska fråga gusten om han vill grilla!

nu blire föning och snygga till sig lite, sen åhlens sen hem. piz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0