Knock you down.

Idag har varit en otroligt chill-vänlig dag. Gick upp runt 2, mamma kom förbi en snabbis och sen kom Stephanie, vi satt och snackade lite och så, hon drog dock vid 6 och då började jag kolla på watchmen och nu är jag färdig! Fick precis lite bilder av Henke sen i helgen som jag hade tänkt att lägga upp hära. 

Njut, för det är bara vackert ;) 


Måste ha varit den bästa "ta-kort-helgen" någonsin. Men som jag sade inlägget innan, tur att man är snygg liksom. Jag hade i alla fall jävligt kul hela helgen och det känns som att jag skiter i om jag såg förjävlig ut eller inte! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tokfia, du är ju jättefin och söt// Helen

2009-09-18 @ 08:41:22
Postat av: Anonym

Tokfia, du är ju jättefin och söt// Helen

2009-09-18 @ 08:42:04
Postat av: Sara

Nämen oj, tack så mycket Helen :)

2009-09-21 @ 21:29:59
URL: http://esaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0