klump.

Man borde inte skriva blogginlägg när man är full, i och för sig skrev jag inte konstigt, dumt eller pinsamt. MEN jag kunde ha gjort. Sitter och lyssnar på Black eyed peas - i gotta feeling, den är så nyn-vänlig, haha! :) Nej men okej, den är egentligen skit dålig men jag blir så glad av den på någt sätt. Har precis varit hos frisören, hur skönt som helst, har inte varit det på flera år! Minst 3. Nu är jag vacker, eller ja nej, det är jag inte, har köpt hårfärg som jag ska lägga i också :) Sen ikväll blir det till att fira Mathilda och jag MÅSTE tydligen ha klänning, vem har kommit på den dumma idén? :O Men bara för att hon fyllt år ska jag ha det. Kan ha sköna kläder imorgon igen :) jaja, nu ska jag dra. PEACE

Kommentarer
Postat av: Sofia

jooho du är vacker :D

2009-09-27 @ 12:27:49
URL: http://sossia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0