En helt vanlig Onsdag!

Dagen började med att, ja. Både jag och Mathilda var sjuka men vi ville ha sällskap. Man blir ju ofta lite sällskapssjuk när man är sjuk. Haha, jobbig mening! I alla fall så fick vi inget sällskap på hela dagen, vilket sög, men ändå inte gjorde så mycket. Alla känslor på en och samma gång. Haha. Så vi sa åt Alex och Tobbe att komma hit, så satt vi här och chillade typ. Lite senare kom Kidde och lämnade mitt sim-kort, eller snarare min brors sim-kort! -Sneeeeelt! 

På torsdagen vaknade vi runt typ 11, gjorde absolut ingenting hela dagen typ. Tog världens längsta promenad med Amilli ^^, Gick och köpte hårfärg, Math blev - rödhårig - rödbrunhårig - tillslut ASSNYGGBRUNHÅRFÄRG, ge mig den tack! :) Sen gick vi hem till Adam, kollade när han Alexander och Tobias städade. Hah, dom är så duktiga pojkarna! Sen kom Emil och pratade om lite intressanta saker. Efter att vi kollat på tv typ huuuur länge som helst, på Scary Movie 4 (undra hur lång den filmen är EGENTLIGEN) så skjussa dom hem mig så sov jag as mycket! (utan en "the grudge" pojke smygandes) 

Idag har jag bara chillat, skulle inte sitta helt fel med en öl för att bota min feber (a) Men jag ska jobba natt, funkar det också :) För imorgon blire ferre och fotboll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0