YESMAN!

 
Idag har jag och Lois varit och relax'at på Fyrishov, det var mys, synd att bubbelpoolarna var så kalla bara :p Efter det tog vi en tripp till McDonalds långt åt helvete, typ vid moskén. Sen gick vi vidare till min bror, men där hittade vi bara Malin och hennes mamma samt Moster (tror jag att det var) så vi gick till tåget istället. Sen när vi kom hem åkte vi och hyrde YESMAN! Och hur bra var den inte då?! Jag ska leva efter den filmen, haha! Tack för en bra dag Louise! <3

Nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på this is the life och är huuur pepp som helst, så medans jag har denna energi så passar jag på att städa mitt rum också, hur det ser ut :p 

Imorgon blir det förmodligen grillning hemma hos Lois, vädret ser dock inte alltför lovande ut men vad gör man inte, det är alltid nice att grilla med trevligt sällskap, iih! Jaja, ska städa vidare nu! Pussochsåntdärasnusk.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Va så jag var inte delaktig i denna dag?? okej men varså god. =) haha skönt att ni hade det bra i allafall. =)

2009-05-22 @ 00:55:16
Postat av: sofia

jag vill grilla med dig! och dricka vin och prata skit. ju!

2009-05-22 @ 03:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0