Vaaa!

Igår hade jag kul, var hemma hos Lois först, sen gick vi vidare till Jejje, där drack jag vatten för jag var redan dyng :p Sen blev det vidare till Orscarsson's där jag ramlade HÖGST upp i från trappen enda ner :( Så jag har ont, kan inte sitta normalt och kan inte ligga, borde få bli full!

Nu sitter jag och chillar med Milla, ska till brorsans och kolla på band, kan bli fett.
Inte för att ta ut glädjen i förskott men, FYFAN VAD GLAD JAG ÄR! :D

Berättar sen varför, det kan ju nämligen vara så att det inte blir på det sättet jag tror! Men ja! Piiz

Kommentarer
Postat av: sofia

gud hur du ramlar nar du ar full! sluta drick sa mycket for fan haha:)

2009-05-24 @ 10:30:38
Postat av: Sara

Sv: Haha, men det var inte för att jag var så full, jag hade ju precis kommit dit och innan det så hade jag suttit och druckit vatten i 2 timmar :) Så jag var i princip nykter :p

2009-05-24 @ 16:52:53
URL: http://esaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0