Studentskiva!

Igår så var jag och Milla på Yakob's studentskiva, det var väldigt kul att träffa alla man inte hade träffat på länge, t.ex. Yakob, Youssef, Amer m.fl. Men själva allting i sig var inte så kul, dansandet i och för sig. Sen var det väldigt otippat att Valle kom dit också, haha! :) I alla fall så åkte Milla hem kl. 01.19 så jag var kvar med alla andra. Gick hem runt 2, följde Yakob till Hakim sen så skulle jag och Youssef lifta till Kvarngärdet, haha! Så var det Renas och dom i bilen, det var kul, vi fick sitta i bakluckan :p I alla fall så fick vi skjuss till kvarntorget, skööönt. Så gick vi hem, drack Martini och skulle spela guitarr hero, men hittade inte rätt på dosan -.- Hade kul kväll i alla fall! 

Så idag vaknade jag upp hos Gusten, fixade till  mig lite så att man såg ut som folk sen så gick jag ner på stan och mötte upp Jennifer. Senare kom Mallan och hade lite roligt att berätta, haha! Efter det så gick jag iväg på utbildning, det gick bra. Så på måndag ska jag sälja viasat paket, så om någon vill ha; Säg till MIG så så skriver jag upp er på min lista där jag ringer folk, kom igen, jag får provision! :D 







Haha, gull Yakob :p 

- Såhär dagen efter känner jag mig inte alltför pigg :/ - Sex and the city nu! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0