öhoh,

Alltså människor i allmänhet, döda!! Helt seriöst, detta är inte okej, om ni vill säga något, säg att jag är dum i huvudet, kaxig, otrevlig, ful, äcklig, störd, vad ni vill, för jag kunde ju inte bry mig mindre. Men, sånna här saker går man inte runt och säger, så är det bara. Inte det att det blir "skämmit" för mig, men tänk för dig själv när det kommer fram att det inte alls var på det sättet, och alla du har berättat det för får reda på att du bara har ljugit hela tiden. FETT synd mannen, så sluta håll på, det räcker nu. Och det gäller er alla tre :p Offer. 

Jaha, ihelgen har jag varit med Milla, skulle till Uppsala igår men det blev inte av, kom inte dit på något sätt. Flera skumma saker har hänt nu dom senaste dagarna, men det är bara kul ju! 

Idag ska jag bara ta det lugnt! Puus! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0