money, drugs and sex.


Sitter och lyssnar igenom Lil wayne's låtar, gamla som nya. Kommer ihåg när jag älskade "lil wayne ft. lloyd - you" Helt störd bra den är faktiskt. 

Det är väldigt påfrestande att inte vara trött på kvällarna, jag som ska upp tidigt imorgon till arbetsförmedligen och gå på ungdomsmöte. Det låter ganska ehm, ungt men jaja! :) 

Idag har jag solat med Louise, så nu känner jag mig fräsch. Såg på vädret att det skulle bli fult imorgon :( Usch! Men på fredag dag någon gång blir det fint igen, då är det bara att klä på sig bikinin och pressa!! :) 

Efter att vi solat åkte vi hem till Linnéa och kollade lite på Romeo och Julia, den är bra! Speciellt delen då han tar LSD eller E eller vad det är :p Sen följde Linnéa mig en bit hem och nu sitter jag här och funderar på att försöka sova! 

PussochKram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0