Långhelg.

I torsdags åkte jag in själv till Uppsala för att träffa Louise och c/o. Jag hade sjukt trevligt på dagen då vi satt i Ekonomikum, kände inte folket vi var med förutom Louise och Oskar, men dom var trevliga. Efter det gick vi en sväng till stadsparken och träffade lite folk, sedan till terassen och tog en öl. Så ringde Vincent (Oskars kompis) och sade åt oss att komma till Orange, så vi gick dit, satt där ett tag, sedan så ringde Moses och sade att vi skulle komma till stadsparken
så vi gick dit och hängde med honom och hans kompisar! Var as kul att träffa dom igen!
Då kom Johanna, Linnéa och alla också. Vi drog återigen till Terassen för att dricka öl och satt där ett tag. Sen så gick dom till Thulle och jag följde med Moses och gänget för att lämna dom vid tåget och hade stora tankar på att åka hem jag med men så ringde Linnéa och sade åt mig att komma till Thulle men jag visste ju inte vart han bodde så hon skulle möta mig vid Olarrys där jag träffade en as soft fransman! :D Linnéa och Karla tog sådan lång tid på sig så jag och fransmannen hann typ berätta våra liv för varandra, as rolig kille, i alla fall så följde han med upp till Thulle.

Senare på kvällen fick vi för oss att vi skulle ut. Först skulle vi till blue moon någonting, men kändes för opepp att betala 200 för en timme :p Så vi gick till olarrys istället och drack öl. Det var kul. Sen så skulle alla in på people men jag bestämde mig för att åka hem. Haha, hade sjukt kul på tåget hem i alla fall. Någon var lite full :p

Fredagen mådde jag inte alltför bra, gick och käkade pizza med Jennifer när jag vaknade, efter det så gick jag till Sofia en sväng. Vi pratade lite och så, sen så ringde mamma och då var det dags för mig att följa med till affären. Vi grillade på kvällen, det vad as gott! :)
På kvällen runt 22 så träffade jag Linnéa och vi gick till Jennifer, eller ja, Johan. Det var inte så kul där så vi skulle gå till Sunshine, men han och Thulle hade deckat typ så vi gick till Tobias i stället, guess what?! Det sög där med. Så vi gick till brorsan, booooring fortfarande så jag och Linnéa tog oss en tripp till Benny's för att tugga ett helt tuggummi paket, det var kul. När jag har fått tag på Videon så ska jag lägga upp den! :)

Lördagen var det as fint väder så min dag gick åt till solen :) Sen så åkte jag, Louise, Linnéa och Ida till Älvkarleby för att Frida hade fyllt 20 år. Det var kul, efter det drog vi till Stefan Larsson, där var det kul också men jag var så jävla trött så jag och Linnéa skulle hem, men när vi väl skulle sätta på oss skorna så insåg vi att någon hade snott Linnéas skor. As tråkigt, vi hittade dom inte heller. Jag förstår inte.. Vilken jävla party killer att hålla på och sno saker. Fattar inte hur man kan göra det. Drägg -.-

Igår åkte jag in till gränby med mamma och perra för att handla kläder. Men jag hittade verkligen ingenting, så ah, kom hem tomhänt.

Nu ska jag ringa till Linnéa och fråga vad hon har för sig ikväll :) PUSS

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha aa jag ska lägga upp videon jag med :D vad gör du ikväll bruttan?

2009-05-04 @ 14:53:23
URL: http://dreamin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja shit, det var osoft. men JA sara, men GÖR det också den här gången istället för att bara snacka din jävla myttare! ;D

2009-05-04 @ 15:37:41
URL: http://kittytoaster.blogg.se/
Postat av: Linnéa

jag ska träna kl sex till sju men kan ringa efter det :) kisskiss

2009-05-04 @ 17:16:18
URL: http://dreamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0