Jag VET att handtaget är här!

Haha, Pontus Gårdinger är för skön! :) 

Idag så har jag varit med lois och Stephanie. Jag fick för mig att bjuda mormor och morfar på mat, grillat, för dom äter typ aldrig det. Så jag och louise började fixa i ordning där sen så kom mormor och morfar över så åt vi, gott var det men som vanligt så kan jag ju typ äta en tugga sen är man ju mätt. 

Helgen har varit lugn, jobbade i fredags men var ändå uppe till 7 på morgonen, uhu. Men det var kul! Sen på lördagen hade jag inga planer på att göra något men så frågar Emma om vi inte ska ut, så jag peppar till men såklart så gick inte tåget när vi väl står på perrongen för att Emma kollade mån-fre. Det var lite tråkigt men vi åkte hem till John och Pelle istället på fest :) Jag badade tunna och ringde lite onödiga samtal. Men det är sånt som händer. 

Imorgon är det Yakob's studentskiva och jag är skadligt taggad, kommer nog bli hur kul som helst. Bäst av allt skulle ju vara om alla följer med :) Så peppa nu tjejer, och Emma, bli frisk! 

Nu ska jag kolla vad jag ska ha på mig imorgon och sen så umgås med Louise samt snacka lite skit :D PUUS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0