Barcelona!

Nu har jag precis vaknat, modi ringde och väckte mig, suck -.- Men det är okej, klockan är ju trots allt halv ett. Idag ska jag in till stan ett tag, hänga lite med en vän och sådär. Sen blir det till och sova eftersom att det är jobb på fredagen! 

Min första riktiga jobb dag gick väldigt bra i alla fall. Jag trivs, alla är jätte trevliga, sköna teamledare, bra kollegor, ja, det är bra helt enkelt! :) Sen igår när jag kom hem, tror jag att jag terrade alla mina killkompisar på sms och frågade vad dom tyckte om fotboll, guess what?! - dom gillar det inte :S Jag fick världens chock. Ska inte killar vara into fotboll? Jag menar, jag kan ju inte ha en karl som inte gillar fotboll, det går ju inte. Haha, jag är såhär helt galen så fort det är en barcelona match. Men ja, som sagt det var förvånande! 

Och igår var ju Champions Leauge final och såklart så hejade jag på Barcelona, dock var jag lite osäker när matchen precis hade börjat för då var Manchester United riktigt heta på gröten :p Men sen kom ju det målet alla Barcelona fans väntade på, Eto'o - kan sin skit! :) Och efter det målet verkade det faktiskt ganska kört för man.unit, dom fick några bra lägen men det var ju barcelona som var på hela tiden! Andra målet gjordes ju utav den underbara Messi. Det målet var helt sjukt!! :D Det enda som var tråkigt med den här kvällen var att Manchester United vad FÖR dåliga, dom kunde ha spelat bättre. Plus att jag var själv, haha! :D 

Puus, i guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0