riddare i skinande rustning!

Jaha, evelina lyckades åter igen skrämma skiten ur mig, men denna gång as mycket. hon bokstavligt talat tvingade mig att kolla på boogeyman 2 och jag blev så sjukt rädd! jag ska aldrig mer kolla på en skräckfilm, i alla fall inte om jag blir tvungen till att sova själv. när vi hade kollat klart skulle dom såklart ner och röka, och jag ville verkligen följa med, men dilemmat var ju då att jag inte skulle våga gå upp själv sen igen. trappor är inte min bästa vän. 
så jag skrev till andreas att han skulle ringa mig istället, då gick det alldeles utmärkt att gå upp i rummet, trots alla läskiga garderober och massa sånt där! ^^ nu börjar det i och för sig bli lite läskigt igen när ingen är här... -.- så jag ska kolla på bedtime stories och försöka sova... ska jobba imorgon juu! 

men peace på er, och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0