men ONT!

Jaha, då var man uppe astidigt idag igen. Har varit det tre dagar i sträck eftersom att min jäkla hals hindrar mig ifrån att sova. Är ju relativt trött måste jag påstå. Igår hade jag så ont i halsen att jag inte ens kunde svälja, fast jag hade fått penicillin på morgonen. Det resulterade i och för sig att jag mådde ganska bra på kvällskvisten. (runt 9) But still, feber och hals ont. I natt har jag vaknat 2, 3, 4, 5 och 6. Vid sex orkade jag inte försöka somna om längre. Min nätter suger. Så ikväll blir det lugnt för min del. Mathilda kommer väl över hit och ser på en film eller något :) 

Nu ska jag sociala med mamma som åker till jobbet om 1½ timme, sucking -.- Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0