Kallt te är fan inte gott!

Kan ju jag sakna Gusten helt ofantligt mycket!! Vill tillbaka till London en sväng. 

Då har man varit vaken i 40 minuter då, sjuk och jävlig. Ska alltid hålla på och vakna typ rekord tidigt när jag är sjuk. Det suger, kan jag inte bara få sova bort min sjukhet i stället?! I alla fall så gick jag upp och gjorde mamma sällskap innan hon skulle till jobbet, drack te och kollade på foton! Mhm. 

Skulle egentligen följt med Sofia och Linnéa till Arlanda idag och lämna av Sofia och Jamie, men jag känner mig faktiskt väldigt mycket för sjuk för det. Har ju feber samt halsfluss så det känns lite beiget. Haha, Mathildas uttryck! Helt sjukt :p 

Nu har jag fått hem sista avsnittet av Heroes så jag ska kolla loss lite på det sen vet jag inte riktigt, kanske ladda hem sex drive som Robin tipsade om. Så får hoppas på att den är bra då! :) 

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0