Hej, jag tycker att du har jätte fint hår och snygga kläder, ska vi pussas?

Happ, i fredags var jag som sagt hos Malin och Gustav, det var nice. På lördagen handlade vi, klippte hår, duschade, drack öl, åt pizza och sen åkte vi tåg. Gustav hoppade av i Örbyhus för att gå på en födelsedags fest hos sina jobbarkompisar. Jag åkte vidare till Tierp och gick hem till Daniel! :D Det var kul, men när jag blev full fick jag för mig att jag skulle följa Emil och Adam till Christian.. Mindre bra plan, för Evelina stannade ju i Tierp :( 

Igår åt jag popcorn med Evelina och kollade på skräckis, vilket jag verkligen aldrig ska göra om, håller på och drömmer mardrömmar, vågar inte ens gå ut från mitt rum när det är mörkt :( Jag ska bara kolla på skräck om jag har en såndär häftig kille som Peter i Heroes som kan allt! 

Ps. Jag åt nybakat bröd i "morse" när jag vaknade, hur gott var inte derå?! :O
Peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så kan ju milo ventimiglia vara typ snyggaste killen i världen. synd att den där jävla subban hayden har lagt beslag på honom. FAN!

2009-03-24 @ 09:35:19
URL: http://kittytoaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0