Håna oss, vi rör oss ni står still..

Idag har jag varit med Louise hela dagen, det har varit sjukt mysigt. Började i och för sig inte alltför pepp i och med att vi försov oss typ 3 timmar. Som tur var hade vi ju inte direkt någonting att passa men vi skulle ut och gå, fixa lite saker och komma iväg tidigt till fyrishov. Men ja, skippade små sakerna samt promenaden och kom dit klockan 1 i stället. Vi simmade lite, badade bubbelpool, bastade, hade tävling i rutchelkanorna. Sen åkte vi med Oskar och handlade mat på Willy's. Det blev typ fläsk karé (?) Och någon konstig men väldigt god skruv potatis. Oskar är en mästerkock han. 
Sen åkte jag och Louise hem, Malin kom förbi mig en snabbis på kvällen, var ju tvungen att berätta om helgen. Och som alltid kom vi inte fram till speciellt mycket mer än bara stora frågetecken. Malin jag tror vi ska sluta med våra spekulationer faktiskt. 

Åter igen har det tagit ordentlig fart (HAHA) ehm, i Terpan. Det suger, och suger och suger. Men jag mår bra, har endast medlidande kvar! 

Peace.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag var full därför blev det mysko tänkte mer ord än vad jag skrev. Mat är inte svårt om man vet. ;)

2009-03-04 @ 00:33:06
URL: http://nothingthere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0