Dubbelmoral!!

Jag såg alldeles nyss att först skrev jag ett inlägg där det stod: "love the song, hate her". Sen inlägget efter det står det i rubriken: "is it just me, or is veronica the shit?" Vad hände där liksom? Här har vi ju en tjej som verkligen inte kan hålla koll på vad hon gillar och inte! :) 

Jag är ju skadligt duktigt. Det är någon som varit in på min msn nu i snart 6 månader och skrivit till folk lite titt som tätt men jag har inte orkat brytt mig. Men idag så tänkte jag att det fick vara nog och bytte lösenord på allt jag vet att jag har! Kul att jag glömmer bort lösenordet till min hotmail efter 5 minuter. Och när jag skiver att jag har glömt det så säger dom att dom skickar till min mail, okej tyckte jag och tänkte inte mer på det. När jag väl skulle kolla om det kommit fram eller inte så kom jag på att jag kan ju inte gå in på min mail för jag kan inte mitt lösenord (I) Smart tjej! 



Jag är sjukt sugen, hoppas mamma går med på det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0