Det här är något som inte ens har hänt.

Igår var jag hemma hos Evelina och sjöng Sing Star, hade väldigt trevligt faktiskt, det får vi göra om :) Senare dök vi över till Moses, dit kom det massa killar. JÄVLAR VILKEN HET MAN!! Får jag pussa dig? Men dryg dock, så det sög ju. Sen gick vi hem till Tobias, sen till Rasmus, sen till mig, sen till Tobias igen. Jävlar vilket liv det vart, haha! Allvarligt, jag tar på mig skiten. Alkohol är inte min starka sida. Men jag hade en jävligt rolig kväll i alla fall.

Fia, du är en underbar tjej! Hoppas att allting går bra för dig med allt!! :D
Jamie ska vi inte ens tala om, saknar honom så att jag går sönder!! :/ Men han kommer snart. Jippi.
Nu ska jag och fia traska ner till Affären bakis och jävliga. Handla mat som vi ska laga åt pojkarna. PS. Vi har bastat idag. DS.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0