Brillor är skiten!


Okej, efter allt fram och tillbaka erkänner jag att inte jag heller skulle banga på henne om jag var kille. Samtidigt är jag sjukt avis för att hon haft en av de snyggaste karlarna i Sverige :p ps. hennes musik är fet. 

Jag har faktiskt nästan precis vaknat. Eller ja, för 40 minuter sedan. Jag kännde att telefonen ringde alldeles för mycket för att vara klockan halv 12 när jag sagt åt alla att inte väcka mig, så när det slutar ringa och börjar ringa igen, så skyndar jag på med morgonrocken och springer ner och svarar. Det var Sofia, jag kollade på klockan samtisdigt som vi pratade och blev lite skeptisk, så jag frågade henne hur mycket klockan var. Och ja, jag hade sovit till halv fem -.- Nu skäms jag! 

Jag ska "hoppa" in i duschen och sen sticka över till Linnéa :) Får se om Louise är där också. Sedan blir det häng med Sofia också. Fan hon åker snart :( Kommer blir sjukt tomt utan dig och Jamie. Får bjuda hem Frida på mat lite då och då för att fylla tomrummet, haha! :) 

Det enda jag begär är att du ska förstå att det är fel! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0