I know you got a lot of strenght left.


Igår var sjukt soft dag, låg och solade till klockan 2-3 någonting. Sen ringde Malin och sade att hon hade fått lön, vilket betydde att jag också har fått det, ihi. Så jag gick och köpte två blonderingar som jag ska slinga håret med. Det kan bli kul. Dock sattes aldrig slingningen i bruk då jag gick hem till Lea och började dricka öl i sommar värmen! :) Det var hur mys och bra som helst, deep talk 798! Man behöver det ibland, speciellt med Lea, hon kan hon :) 
Idag gick jag upp klockan 8 för att jag skulle vara på forshem klockan 9, skulle dit och prata lite och så. Börjar gå dubbelt på Måndag. Det kommer bli kul. Idag/kväll ska jag faktiskt dricka öl i Söderfors, håller på och försöker lura med mig Snygg-Mickan till Söderfors. 

Aja, peace på en soft helg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0