Tristness.

Nu har jag varit ledig från jobbet EN dag och jag känner redan att jag vill jobba igen, jag har så sjukt tråkigt när jag bara sitter hemma och inte fan är det roligare hemma hos Sabina heller. :D Just nu känner jag bara att jag inte vill att det ska vara rötmånad och sådär så jag kan få ta mitt jävla hål någon gång. Plus att jag vill vara dunder rik så jag kan göra massa roligt skit! :) Men ja kämpar vidare och har kul i alla fall ja, verkar det som. 

Imorgon kväll kommer Mathilda och sover här, vi ska färga hennes hår och bara chilla. Sen på fredags morgonen sticker jag iväg och jobbar, slutar 13.00, skönt! :) Sen blir det till att börja fixa sig lite råsnygg så man kan vara skitsnygg till på kvällen då Robin fyller 25 år, wiihu. Jag är så jäkla taggad, det kommer bli dunder. Hoppas ja! :) 

You play your mind like a beautiful instrument! ;) 

Kommentarer
Postat av: Sofia

vart ska du göra hål? :O:O

2009-07-08 @ 20:23:28
URL: http://sossia.blogg.se/
Postat av: A

på fredag går vi all in, vi körbaKÖR !!! :)

2009-07-08 @ 20:57:50
URL: http://allexaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0