Helg!

Har gått dubbelt hela veckan och jobbar för första gången själv idag, det känns bra. Så skulle jag inte jobba förens på måndag men så kom dom och frågade om jag inte kunde jobba imorgon och på söndag också så det blir inget festande för mig inte. Imorgon när jag kommer hem från jobbet är det raka vägen in i duschen för att sedan åka till uppsala på parkhäng. Det kommer nog bli roligt. Men stannar då inte så länge med tanke på att jag börjar klockan 7 morgonen efter.
Annars är allt som vanligt i mitt liv, rullar på i högsta fart och livet är frid och fröjd så att säga. Så ska jag gå och hämta carro för att tvinga med henne ut och röka. Puss och piz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0