...

Nu sitter jag och väntar på min mormor som ska köra mig till jobbet, hon är snäll hon! Igår jobbade jag kväll, det gick bra, jag är fortfarande lite seg men hela sjukdommen jag har vilar över mig klarnar nog upp ganska snart :) 

Jag har planer på att färga håret, vilken färg tänker jag inte säga hah i och för sig, alla som känner mig borde ju veta. Och jag tror inte att jag har speciellt många läsare som inte känner mig :p Men i alla fall, skulle göra det denna vecka men jobbar när andra inte jobbar och andra jobbar när jag inte jobbar så det blir lite svårt att matcha in så att någon kan färga. Så det blir nog nästa vecka i stället. 

Ska jobba med Linnéa och Mathilda ikväll :) Puss

Kommentarer
Postat av: madde

i think it´s black?! :)

2009-07-21 @ 18:32:59
URL: http://litemer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0