:)

"I have heard there are troubles of more than one kind. Some come from ahead and some come from behind. But I've bought a big bat. I'm all ready you see. Now my troubles are going to have troubles with me!" 

Nu har jag suttit och lyssnat på Westlife i typ 3 timmar i sträck och är fortfarande fastklistrad på facebook fast det bara händer 1 sak i timmen typ. Wow, vilket liv man har. Kan inte alla bara fatta att jag är frisk nu och komma och umgås med mig? Haha.

Kära Kristoffer var här för ett tag sedan i alla fall, kom med cigg och salt laktris, vilken pärla! <3 Louise och Oskar kom också förbi en snabbis, snackade lite skit och drog :p 

Nu ska jag duscha eller något sen ska jag sova! :) På Tisdag blir det work again! Yeah. 
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0