Diet!

Nu sitter jag med min mor uppe vid daton och kollar in recept till våran nya diet, man ska tydligen bara äta fett, nice!! :) Dock får jag inte dricka öl, redbull eller äta potatis, vilket kommer typ ta död på mig. Men men, jag kämpar vidare! Lär ju bli av med mina dåliga vanor förr eller senare. Nu känner jag att jag äntligen har bestämt vad jag ska tatuera men blev istället väldigt osäker på vilken fot jag skulle ha det, suck, alltid ska det vara något.

Förövrigt så har jag varit sjuk hela veckan sen söndagsnatten och haft i princip 40 graders feber sen dess, vilket suger enormt med tanke på att jag precis fått jobb och jag skulle jobbar 4 pass denna vecka. Men men, hoppas på att ta igen de någon annan gång :) Jag är i alla fall överdrivet less på att vara sjuk nu och har bestämt mig för at bli frisk, så jag blir väl det lagom till imorgon då! 

Finns inte så mycket att skriva eftersom att det har hänt nada denna vecka. Men jaja, hade fett och hoppas ni har kul ni som är ute och festar -.- 



Deppen här. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0