Total makeover.

Okej, nu ska jag söka så jävla mycket jobb på måndag, sen ska jag klippa mig varje månad så att mitt hår blir normalt igen för en gångs skull, sen ska jag börja färga det ljust, sen blir det tandblekning samt sluta röka. Och sluta dricka alkohol i veckorna! Plus en hemlig grej! Det kommer bli fett. 

Idag har gick jag hem till Jejje klockan 9, lyckades lura henne att klockan var 1, jag är ju bra duktig. Sen så gick jag och Jejje hem hit och efter någon timme så kom Alexandra. Yttligare efter en timme så kom Stephany förbi, med det var inte speciellt långvarit. Sen gick Jejje och Stephany så jag och Alexandra tog oss ett bad. Mysigt med en varsin drink, inte för att vi drack speciellt mycket av den men det är ju tanken som räknas, tydligen. :) Badade i ungefär 2 timmar sen blev vi hungriga och började laga mat! Det blev hasselbackspotatis och kyckling filé, bra gott. Och sedan drog hon iväg och jag hamnade på brorsans för att catch up some time med Daniel och Korpen, blir söderfors på tisdag för att kolla på Gudfadern filmerna med pojkarna, hoppas dom inhandlar lite chips och skit. Yrråh. Nu känner jag mig mest bara trött så jag ska kolla på rocknrolla och äta det vi åt tidigare. 

Imorgon ska jag förmodligen på hockey men får se hur det blir med det, dom har ju inga raketer, fett besviken!! 


Kul att någon har skönt inatt. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0