thank god its friday.

Nej, Linnéa. Scoop och den där andra filmen man Scarlett var inte så bra. Dom sög. Hon gör alltid kassa filmen, eller konstiga, och det suger, för hon är så jävla snygg! Och jag vill att hon ska göra bättre roller i bättre filmer så kanske man uppskattar henne som skådespelare lite mer och inte bara hennes utseende.

Idag ska jag på fest i Strömsberg, nykter. Det kommer ju gå bra och vara kul. Faktiskt. Jag kör på den nyktra stilen nu, för jag pallar inte vara full längre. Att vara full suger, man gör bara massa dumma grejer. -.- På lördag ska jag stå i garderoben på Möbeln med Malin, Alexandra och Mickis. Så då blir det återigen en nykter kväll. VAD SÄGER DU NU DÅ ADAM?! 
På Söndag blir det lite chill med Malin tror jag och färgning utav mitt hår. Vad det kommer blir är as hemligt. Om Nicole var en täckmantel eller inte är också as hemligt. 

Nej nu måste jag rycka upp mig, har precis vaknat för att Jejje den tönten ringde och väckte mig, jag drömde att jag var kille och skulle ha sex med Adriana Lima så egentligen borde jag slå henne i ansiktet! Men ja. Tripp till jejje samt systemet nu! Sen blir det träning och fullbordad diet lista för hela slanten! Puss och en massa snusk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0