Söndag.

Vaknade väldigt sent idag eftersom att jag inte sov något på fredags natten. Så jag gick upp, åt lite, duschade sen så hann jag inte med något mer innan jag skulle iväg på hockey. Malin kom hit så gick vi till Jennifer för jag hade mitt smink där sen trippade vi vidare till Vegavallen. Osoft att dom förlorade bara. Hatar straffar, hah kunde inte kolla! 

Imorgon ska jag upp i tid, knata till ungdomsmottagningen sen till arbetsförmedlingen, så ska jag ringa forshem, hem tjänsten och åskarbygården! Duktig tjej. Efter det runt halv 4 kommer Alexandra till mig, har tänkt att tvinga ut henne på en lång promenad så att man kommer igång med träningen någon gång :) 

Iih. Det blir bara bättre och bättre :) 
Nu ska jag kolla rocknrolla! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0