Pink.

Shit vad jag känner mig peppad av hennes energi. Jag älskar hennes videos, och för att inte tala om texterna. Just nu kan jag ju garantera att sober är bäst, för testen stämmer in på mig så jävla hårt :D 

Igår vart det people igen, jag hade faktiskt jävligt kul, kvällen var as lång och det var äckligt sexiga strippor, jag tror att jag var mer exalterad än vad de flesta killar var. Tråkigt att deras tuttar såg ut som skit bara. Och den blonda såg förjävlig ut. Men brunetten hade sjukt snygg röv, skulle inte banga på hennes kropp! Men jag och pelin dansade i alla fall hela kvällen och karlarna flockades runt om, såklart, vi var ju typ de enda tjejerna där. Haha! 

Idag ska jag bada och bara ta det lugnt. Jag och pelin har redan städat hela mitt rum! As duktiga. 
Nu sitter vi och lyssnar på depplåtar och sitter vid dator. Sjukt pepp! :) 
Just ja, har ingen telefon. Så att ni vet. Pusspussplusensåndärlitenpuss.

Kommentarer
Postat av: fänchiefänch fancypants

sober är ju så jähääävla bra

2009-01-22 @ 16:00:50
URL: http://kittytoaster.blogg.se/
Postat av: sara

Svar ja! Genial till och med. ;)

2009-01-22 @ 21:37:16
URL: http://esaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0