Oth

Det är fan jobbigt att vara tjej, i varje serie/film man ser så är tjejerna så jobbiga. Efter dom träffat en kille några gånger vill dom dirket veta om det leder någonstans, dom kan liksom inte bara ta det som det kommer. Undra om det är för att de inte vill bli sårade eller om de liksom bara vill vara säkra på sin sak. Sen när jag tänkte efter lite så är det ju verkligen så i verkligheten också, mänga tjejer säger liksom, äsch jag tar det som det kommer, men fuck that, har inte kännt en enda som tar det som det kommer, eller jo. Men då gillar hon ju tydligen inte killen speciellt mycket, men kanske börjar gilla den med tiden. Det konceptet Suger. 

Jag kan ju bara säga, jag vill veta för att bli sårad suger och jag tänker inte sätta mig i den situationen igen. 
Fuck, "we're hanging out, having fun, what do you want me to say? it's to soon" 
Ps. Du är för tidig. 

One tree hill får en att orka bry sig :D Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0