Iih.

Idag har jag sovit jätte mycket med tanke på att det inte blev så mycket sömn på lördags natten/morgonen. Delvis pga av fylla och umgänge och delvis pga tydligen en tjock granne som spelar hårdrock på högsta volym. Sen när jag vaknade idag så kom malin direkt. Vi har bara hängt, jag tog åttio år på mig att göra mig klar för att gå till ICA, pinig tjej. Men vi gick dit och hämtade malins kamera som hon har beställt så köpte vi grädde också. Sen gick vi hem allmänt jävla nojiga båda två och gjorde i ordning potatis gratäng samt kyckling filé i någon god sås. Fett som fan, jag har kommit underfund med att jag faktiskt inte är så dålig på att laga mat som jag trodde. Jag är typ motsatsen, ganska jävla bra :mj

Nu sitter jag hemma hos malin och vi har precis käkat, helt mätt och ja full av ändlös väntan! Haha! Vi ska väl bara chilla i guess, sen drar jag hem igen för hon får fin besök. :D

Så peace på er och hade fett. (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0