Borta.

Jahapp, Malin var här nyss och klippte mig, det var en snäll sak att göra tycker jag för det behövdes tydligen ganska rejält! (a) Så nu är man ju relativt korthårig igen. Men det kanske är lika bra det, ser ju faktiskt mycket fräschare ut :) 

Igår var jag med Sabina och vi lagade mat. Potatis gratäng och fläskfilé i pepparsås, förmodligen hur gott som helst. Men inte tog det slut där inte, sen blev det kladdkaka och glass, och efter det blev det chips och läsk! Lite feta tjejer då! Men det är ju helt okej om man gör det en gång om året. Senare på kvällen drog sabbe ifrån mig, som tur var för jag orkade inte riktigt med henne längre (Skoja bara) och så kom Louise och böt av i stället.
Vi kollade på from G's to Gent's, haha, det var bra. En kille är as söt och jag vill bara pussa honom i pannan, MEN otippat att han är kort då. ALLA karlar jag tycker är fina är korta ju, det vilar definitivt en förbannelse över mig. Men ja, efter det blev det ps. i love you för den hade tydligen inte louise sett. Och enligt mig kan den nästan mäta sig med the notebook faktiskt. 

Nu är det första gången jag är själv sen i onsdags, det känns tungt som fan! Jag hatar att vara ensam. 
Och ikväll ska jag och mina två slyner leka!!! Sanning och konsekvens! Eller vad det heter. Det kommer bli pinsamt och kul. Tråkigt bara att vi fått för oss att vi ska vara nyktra. Då kan man ju inte gå över till grannen i underkläder med en papperspåse på huvudet! :D 

Snart kommer mamma hem och vi ska äta Tacos!! Fett gott... 

YELLOWCARD - ONLY ONE.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Välkommen till min värld sötnos, tänk ja som alltid är ensam! =O låter iaf som en skoj kväll, PUSS <3 :)

2009-01-16 @ 17:45:39
URL: http://sossia.blogg.se/
Postat av: Sabina

det ser mörkt ut på nykterhets fronten.

2009-01-16 @ 19:24:01
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0